مرکز تولید و فروش بدون واسطه انکر بولت در تهران

مرکز تولید و فروش بدون واسطه انکر بولت در تهران کجاست؟

انکر بولت مهم ترین ابزارهای اتصال دائمی است که برای اتصال قطعات فلزی و بتنی به یکدیگر، مورد استفاده قرار می گیرد. انکر بولت ها به دلیل کاربرد ویژه و منحصر به فرد خود در صنایع بسیار زیادی استفاده می شوند. اگر می خواهید با مرکز تولید و فروش بدون واسطه انکر بولت در تهران آشنا شوید و مزایای خرید بدون واسطه از تولیدکننده را بدانید، تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی انکر بولت

همانطور که بیان کردیم انکر بولت ها نوعی اتصال دهنده دائمی هستند و امکان اتصال قطعات سنگین و دائمی به سطوح بتنی یا فلزی را فراهم می کنند. تعمیر مصالح فولادی، ترمیم و یا گسترش آن ها از مهم ترین کاربردهای انکر بولت است. این ابزار به دو دسته مکانیکی و شیمیایی طبقه بندی می شود:

انکر بولت مکانیکی

انکر بولت مکانیکی‌ شامل یک قطعه فلزی استوانه ‌ای شکل، واشر، مهره و یک پیچ رولی با سر مخروطی شکل است و به صورت مکانیکی در حفره‌ های ایجاد شده در بتن، جای‌‌ گذاری می ‌شود. انکر بولت های مکانیکی به گونه ای طراحی شده اند که وقتی وارد حفره حاوی بتن یا دیگر مصالح پایه شوند، دیگر از جای خود خارج نشوند و اتصال بسیار محکمی را فراهم آورند.

انکر بولت شیمیایی

انکر بولت های شیمیایی که با عنوان چسب کاشت هم شناخته می شوند، از دیگر انکر بولت های موجود در مراکز تولید و فروش بدون واسطه انکر بولت در تهران هستند. این نوع انکر بولت را می توان در هر عمق و قطری به کار برد. انکر بولت شیمیایی یکی از قوی ترین انکربولت ها است که فرایند و زمان بندی مشخصی برای نصب دارد و باید توسط افراد متخصص انجام شود.

یگانه استیل تولید کننده انواع انکر بولت

اگر قصد خرید مستقیم انکر بولت از تولید کننده را دارید، یگانه استیل بهترین فروشگاه برای شما است. یگانه استیل تولید کننده انواع پیچ و مهره و انکر بولت با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در سطح کشور است. پیچ و مهره های تولید شده در یگانه استیل در صنایع مختلف به کار می روند. تولید و فروش بدون واسطه انکر بولت در تهران تنها یکی از خدمات فروشگاه یگانه استیل به مشتریان است. ارائه مشاوره رایگان در خصوص محصولات و آنالیز مواد اولیه به کار رفته در آن ها از دیگر خدمات ما است.

مزایا خرید بدون واسطه انکر بولت

خرید بدون واسطه تجهیزات مهم و کاربردی؛ مانند انکر بولت ها اهمیت ویژه تری نسبت به سایر ابزارها دارد. انکر بولت ها از مهم ترین تجهیزات اتصال دهنده هستند و علاوه بر صنایع ساختمانی، در صنایع حیاتی کشور؛ مانند نفت و گاز و پتروشیمی هم به کار می روند و باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. متریال به کار رفته در انکر بولت ها باید از مرغوب ترین ها باشد تا انکر بولت تحت تأثیر عوامل شیمیایی و محیطی، تغییر شکل ندهد. از دیگر مزایای خرید بدون واسطه انکر بولت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فروش مستقیم

خرید بدون واسطه انکر بولت سبب می شود تا شما به صورت مستقیم از تولیدکننده خرید کنید و از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید. علاوه بر این فروش مستقیم محصولات سبب می شود تا مشتری هزینه کمتری برای تهیه انکر بولت بپردازد. یگانه استیل یکی از مراکز تولید و فروش بدون واسطه انکر بولت در تهران است که می توانید از خدمات ویژه آن بهره مند شوید.

خدمات فنی

ارائه خدمات فنی؛ مانند نصب انکر بولت یا ارائه مشاوره رایگان در زمینه انتخاب بهترین انکربولت برای صنایع و مصارف مختلف، از مهم ترین مزایای خرید انکر بولت از مراکز تولید و فروش بدون واسطه انکر بولت در تهران محسوب می شود.

تنوع محصولات

مراکز تولیدکننده انکر بولت، تنوع بالایی از محصولات را از لحاظ جنس و سایز دارند. شما عزیزان می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود، به این مراکز مراجعه کرده و از تنوع بالای محصولات آن ها بهره مند شوید.

روابط مستقیم با مشتریان

تولید کنندگان لوازم صنعتی، تیم قدرتمندی برای پشتیبانی دارند و به صورت 24 ساعته پاسخگوی نیاز و سؤالات مشتریان خود هستند. آن ها از زمان خرید تا رسیدن محصول به دست مشتری در دسترس هستند و هرگونه ابهام را برطرف می کنند. تضمین کیفیت و ارائه گارانتی معتبر برای محصولات، از دیگر مزایای خرید بدون واسطه از تولیدکننده است.

خرید بدون واسطه انکر بولت از یگانه استیل

فروشگاه اینترنتی یگانه استیل ارائه دهنده با بیش از 20 سابقه در زمینه تولید انواع پیچ و مهره، یکی از معتبرترین مراکز تولید و فروش بدون واسطه انکر بولت در تهران است. شما عزیزان می توانید برای دریافت قیمت پیچ و مهره و سایر محصولات مورد نیاز خود، با کارشناسان یگانه استیل تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس درج شده در سایت، مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *